ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
E-mail info@siriusapts.grTηλ. 28970 _23705
Fax 28970 _21542
κος. Μανώλης 697_9973206
κος. Γιώργος 694_7836090
COVID-19
Σας ενημερώνουμε ότι το κατάλυμα μας είναι πλήρως εναρμονισμένο με τα ειδικά πρωτόκολλα υγειονομικού περιεχομένου, βάσει των οποίων λειτουργούν οι τουριστικές επιχειρήσεις στο πλαίσιο της λήψης μέτρων έναντι του κορωνοϊού COVID-19, όπως ορίζονται με την υπ. αριθμ. 1881/29.5.2020 Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργών Οικονομικών – Υγείας – Τουρισμού (ΦΕΚ 2084 Β’ / 29-5-2020).Covid-19 - Υπεύθυνος Συντονισμού & Διαχείρισης Κρούσματος
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΙΤΑΚΗΣ
e-mail: info@siriusapts.gr
Κινητό: 6947836090
O ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΙΤΑΚΗΣ είναι ο υπεύθυνος συντονιστής του καταλύματος για την τήρηση των κανόνων των υγειονομικών πρωτοκόλλων καθώς και υγειονομικός υπέυθυνος για τη Διαχείριση Ύποπτου Κρούσματος COVID-19. Παρακαλούμε κρατήστε τα στοιχεία επικοινωνίας για τυχόν πληροφορίες ή σε περίπτωση που χρειαστεί να έρθετε άμεσα σε επαφή μαζί του κατά την απουσία σας από το κατάλυμα.
GDPR& ΣΚΟΠΟΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ
- Για σκοπούς προστασίας της δημόσιας υγείας, κατά το check-in τηρούμε αρχείο όλων των ατόμων που διέμειναν στο κατάλυμα -όνομα, εθνικότητα, ημερομηνία άφιξης και αναχώρησης, στοιχεία επικοινωνίας (διεύθυνση, τηλέφωνο, e-mail)- ώστε να καθίσταται δυνατή η επικοινωνία με τις στενές επαφές τυχόν κρούσματος COVID-19, που ενδέχεται να ταυτοποιηθεί εκ των υστέρων.
Επίσης δίδεται προσοχή στο Γενικό Κανονισμό περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) και ενημερώνονται όλοι οι επισκέπτες ότι τηρείται αρχείο για λόγους προστασίας δημόσιας υγείας.
Check-in & Check-out
Παρακαλούμε αποφύγετε το συνωστισμό κατά το check-in, τηρώντας τις αποστάσεις και αναμένοντας στα σημεία με τη σχετική σήμανση.
Ενθαρρύνουμε την αποστολή όλων των απαραίτητων στοιχείων πελατών κατά το check-in με ηλεκτρονικά μέσα. Συμπληρώστε την ηλεκτρονική φόρμα e-CHECK-IN πριν την άφιξή σας, ή συμπληρώστε και στείλτε μας φωτογραφία της λίστας που θα βρείτε εντός του διαμερίσματος κατά την άφιξή σας.
Ενθαρρύνουμε την εξόφληση της διαμονής μέσω τραπεζικής μεταφοράς, έγκαιρα, τουλάχιστον 3 ημέρες πριν την αναχώρησή σας.
Περαιτέρω Οδηγίες
Στην προσπάθεια μας να ανταποκριθούμε στα νέα δεδομένα που επέφερε η πανδημία του κορωνοϊού COVID-19, ζητάμε την κατανόηση σας και την τήρηση των μέτρων αποφυγής μετάδοσης του κορωνοϊού COVID-19.
- Παρακαλούμε να τηρήσετε όλα τα βασικά μέτρα αποφυγής μετάδοσης του κορωνοϊού - COVID-19: υγιεινή χεριών, χρήση αντισηπτικών, αποφυγή χειραψιών, τήρηση σωματικών αποστάσεων, αποφυγή επαφής των χεριών με το πρόσωπο και εν γένει τήρηση μέτρων προσωπικής και αναπνευστικής υγιεινής.
- Όπου απαιτούνται, διατίθενται μέσα Ατομικής Προστασίας: μάσκα (απλή χειρουργική ή πάνινη/υφασμάτινη) και γάντια μιας χρήσης.
- Απαγορεύεται η είσοδος στα δωμάτια σε μη διαμένοντες.
Υπηρεσίες Καθαριότητας/Διαμερίσματα
Οι υπηρεσίες καθαρισμού/τακτοποίησης (καθημερινά) και αλλαγής σεντονιών/πετσετών (δυο φορές την εβδομάδα) θα προσφέρονται μόνο κατόπιν αιτήματός σας.
Συστήνεται η χρήση του κλιματιστικού μόνο με απενεργοποιημένη τη λειτουργία ανακυκλοφορίας του αέρα.
Πισίνα
Παρακαλούμε μην μετακινείτε τις ξαπλώστρες/ομπρέλες ώστε να τηρούνται οι ελάχιστες αποστάσεις των 2m.
Ο μέγιστος αριθμός ατόμων εντός της πισίνας οποιαδήποτε χρονική στιγμή δεν μπορεί να ξεπερνάει τα 17 άτομα (1 άτομο/5 τ.μ. επιφάνειας νερού)
Ισχυρή σύσταση προς τους χρήστες της πισίνας να κάνουν ντουζ με αφρόλουτρο πριν και μετά τη χρήση της πισίνας.
ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ COVID-19
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
- Το προσωπικό της επιχείρησης κατά την εργασία του, τηρεί τα βασικά μέτρα αποφυγής μετάδοσης του κορωνοϊού - COVID-19, δεν καπνίζει, δεν καταναλώνει τρόφιμα ή ποτά και είναι εξοπλισμένο με γάντια, μάσκες (απλή χειρουργική ή πάνινη), ρόμπα και κλειστά παπούτσια.
- Μέλος του προσωπικού που παρουσιάζει συμπτώματα σχετικά με την ασθένεια μένει στο σπίτι και επανέρχεται στην εργασία εάν η εργαστηριακή εξέταση είναι αρνητική. Επίσης, εφόσον έρθει σε επαφή με κρούσμα οφείλει να μείνει στο σπίτι. Στις παραπάνω περιπτώσεις ο εργαζόμενος ειδοποιεί τον υπεύθυνο για την εφαρμογή του σχεδίου διαχείρισης ύποπτου κρούσματος του καταλύματος.
- Εφαρμόζονται από όλους τους εργαζόμενους στην επιχείρηση, βασικά μέτρα αποφυγής μετάδοσης του κορωνοϊού - COVID-19: υγιεινή χεριών, χρήση αντισηπτικών, αποφυγή χειραψιών, τήρηση σωματικών αποστάσεων, αποφυγή επαφής των χεριών με το πρόσωπο και εν γένει τήρηση μέτρων προσωπικής και αναπνευστικής υγιεινής.
ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ
- Εφαρμόζουμε 24ώρο αναμονής του διαμερίσματος προτού γίνει διαθέσιμο στους πελάτες, για να διασφαλίζεται ότι, μεταξύ διαφορετικών πελατών, το δωμάτιο καθαρίζεται και απολυμαίνεται επιμελώς, καθώς και ότι ακολουθείται επαρκής φυσικός αερισμός του χώρου.
- Το προσωπικό τηρεί τους κανόνες υγιεινής κατά τη διαλογή ακάθαρτων λινών με χρήση των ενδεδειγμένων μέσων ατομικής προστασίας (ειδική ποδιά μιας χρήσης πάνω από τη στολή, γάντια και μάσκα).
- Τα χρησιμοποιούμενα υφάσματα, κλινοσκεπάσματα και πετσέτες τοποθετούνται σε κλειστές, επισημασμένες σακούλες ή σάκους, προκειμένου να μεταφερθούν στους χώρους πλυντηρίων.
- Πραγματοποιείται διαχωρισμός (σήμανση) περιοχών ακάθαρτων και καθαρών λινών.
- Γίνεται απολύμανση όλων των επιφανειών με έμφαση σε αυτές που υπάρχει συχνή επαφή κατά τη χρήση του διαμερίσματος (πόμολα, διακόπτες, χερούλια κλπ.)
- Οι υφασμάτινες επιφάνειες όπου υπάρχουν (πχ ταπετσαρίες επίπλων) καθαρίζονται με συσκευή ατμού σε θερμοκρασία>70°.
- Τα χειριστήρια (TV,A/C) καλύπτονται με πλαστική μεμβράνη η οποία αλλάσεται πριν την διαμονή νέου πελάτη.
- Πραγματοποιείται έλεγχος τήρησης των απαιτούμενων μέτρων του εξωτερικού συνεργάτη που παρέχει τις υπηρεσίες καθαρισμού του ιματισμού.
- Μέριμνα για τη διατήρηση των καθαρών ειδών ιματισμού σε καλή και καθαρή κατάσταση κατά την αποθήκευσή τους και για τη μεταφορά τους στους χώρους χρήσης.
Reception
- Αντισηπτικό για χρήση από τον πελάτη (σταθερές ή μη συσκευές), υπάρχει διαθέσιμο στην υποδοχή (reception desk) όπως και σε κοινόχρηστα WC. Επίσης γίνεται τακτική απολύμανση των επιφανειών της υποδοχής (reception desk).
- Υποδοχή (reception desk) κατάλληλα διαμορφωμένη, με προσθήκη επιδαπέδιας σήμανσης σε απόσταση δύο μέτρων όπου θα στέκεται ο πελάτης, κατάλληλη σήμανση αποστάσεων στο χώρο αναμονής, κατάλληλη διάταξη των επίπλων και ορθή διαχείριση της ουράς με στόχο τη μείωση του χρόνου αναμονής.
- Όλα τα κλειδιά τοποθετούνται σε ειδικό δοχείο προς απολύμανση πριν αυτά δοθούν στους επισκέπτες.
Πισίνα
- Ο μέγιστος συνολικός αριθμός των εισερχομένων εντός της δεξαμενής κάθε στιγμή δεν θα είναι μεγαλύτερος από έναν λουόμενο ανά 5 m2 επιφανείας νερού (17 άτομα)
- Πραγματοποιείται απολύμανση των καθισμάτων (ξαπλώστρες, τραπεζάκια, ομπρέλες) μετά από κάθε χρήση.
Γενικοί Κανόνες
- Τηρούνται οι προβλεπόμενες διαδικασίες σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, για τη διαχείριση ύποπτου κρούσματος COVID-19.
- Εφαρμόζονται ειδικές οδηγίες καθαρισμού στην περίπτωση εμφάνισης κρούσματος σύμφωνα με τις αντίστοιχες Οδηγίες του ΕΟΔΥ.
- Η επιχείρηση συμμορφώνεται με την εγκύκλιο του Υπουργείου Υγείας «Προστασία της Δημόσιας Υγείας από τον κορωνοϊό SARS-COV-2 στα συστήματα ύδρευσης και αποχέτευσης».
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΥΠΟΠΤΟΥ ΚΡΟΥΣΜΑΤΟΣ COVID-19
Διαχείριση ύποπτου κρούσματος COVID-19
- Η επιχείρηση διαθέτει ειδικό εξοπλισμό (medical kit) για την περίπτωση εμφάνισης ύποπτου κρούσματος, όπως γάντια και μάσκες μιας χρήσης, αντισηπτικά, καθαριστικά μαντηλάκια, ποδιά, μακρυμάνικη ρόμπα και θερμόμετρο laser.
- Εάν ένας επισκέπτης παρουσιάσει συμπτώματα συμβατά με την λοίμωξη COVID-19, εφαρμόζονται τα παρακάτω:
1. Ο υγειονομικός υπεύθυνος της επιχείρησης επικοινωνεί ΑΜΕΣΑ με τον ΕΟΔΥ στα τηλέφωνα 210 5212054 ή τον ειδικό τετραψήφιο αριθμό 1135 για αξιολόγηση του περιστατικού από γιατρό.
2.Αν ο ασθενής έχει επείγουσα ανάγκη νοσηλείας, παρουσιάζει σοβαρή κλινική εικόνα, διακομίζεται προς την οικεία μονάδα υγείας, ως ύποπτο κρούσμα COVID-19. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει δυνατότητα διαχείρισης περιστατικού COVID-19 από τις υγειονομικές υποδομές της περιοχής πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη για μεταφορά του ασθενή (ΕΚΑΒ, πλωτό ασθενοφόρο, αεροδιακομιδή) στην πλησιέστερη μονάδα υγείας όπου μπορεί να το διαχειριστεί.
3.Αν ο ασθενής εμφανίζει ήπια κλινική εικόνα, λαμβάνεται από τον ιατρό δείγμα για εργαστηριακή επιβεβαίωση COVID-19.
4.Εφόσον το περιστατικό αξιολογείται ως πιθανό COVID-19 από τον εξετάζοντα ιατρό, ο υγειονομικός υπεύθυνος της επιχείρησης επικοινωνεί ΑΜΕΣΑ με τον ΕΟΔΥ στα τηλέφωνα 210 5212054 ή τον ειδικό τετραψήφιο αριθμό 1135 (όλο το 24ωρο), για δήλωση του ύποπτου κρούσματος και οδηγίες αντιμετώπισής του.
5.Ο ασθενής με ήπια κλινική εικόνα παραμένει στο δωμάτιό του, μέχρι τη γνωστοποίηση των αποτελεσμάτων του εργαστηριακού ελέγχου.
6.Κατά την ως άνω αναμονή, αποφεύγεται η είσοδος προσωπικού στο δωμάτιο του ασθενούς, αν δεν υπάρχει σημαντικός λόγος. Αν παρουσιαστεί ανάγκη, ένα μέλος προσωπικού του καταλύματος συνιστάται να ασχολείται κατά αποκλειστικότητα με το πιθανό κρούσμα.
7.Ο ιατρός και το προσωπικό του ξενοδοχείου που θα εισέλθει στο δωμάτιο του ύποπτου ή αργότερα επιβεβαιωμένου κρούσματος πρέπει να χρησιμοποιήσει μέσα ατομικής προστασίας (ΜΑΠ) υψηλής προστασίας (μάσκες, γυαλιά, αδιάβροχες μιας χρήσης ρόμπες). Το ίδιο ισχύει και για το προσωπικό που θα ασχοληθεί με το καθαρισμό δωματίου ασθενή με COVID-19.
8.Αν επιβεβαιωθεί ως κρούσμα COVID-19, μεταφέρεται στο ειδικό ξενοδοχείο καραντίνας και αργότερα σε υγειονομική μονάδα η οποία θα φιλοξενεί τους ασθενείς με COVID-19, αν χρήζει νοσηλείας. Αν δεν επιβεβαιωθεί ως κρούσμα COVID-19, αντιμετωπίζεται στο χώρο του ξενοδοχείου με τις οδηγίες του θεράποντος ιατρού.
9.Ο ασθενής μεταφέρεται με απλή χειρουργική μάσκα και ιδιωτικό μεταφορικό μέσο.
10.Αν υπάρχει συνοδός του ασθενούς, που επιθυμεί να μείνει κοντά του για να τον φροντίζει (π.χ. σύζυγος), πρέπει να χορηγηθεί στο συνοδό απλή χειρουργική μάσκα και να του συστηθεί να πλένει τα χέρια του, κάθε φορά που έρχεται σε επαφή με εκκρίσεις του ασθενή (π.χ. σάλιο) και οπωσδήποτε πριν ο συνοδός αγγίξει το πρόσωπό του ή φάει ή πιει.
11.Πρέπει πάντα να καταγράφονται τα στοιχεία επαφής συγγενικού προσώπου του ασθενή σε περίπτωση που χρειαστεί συναίνεση για επεμβάσεις όπου ο ασθενής δεν μπορεί να επικοινωνήσει.
12.Ο χρησιμοποιημένος προστατευτικός εξοπλισμός (απλή χειρουργική μάσκα μίας χρήσεως, γάντια) πρέπει να απορρίπτεται σε κάδο και σε καμία περίπτωση να μην ξαναχρησιμοποιείται.
13.Μετά την απόρριψη του προστατευτικού εξοπλισμού πρέπει τα χέρια να πλένονται καλά με νερό και σαπούνι. Τονίζεται ότι η χρήση γαντιών δεν υποκαθιστά το πλύσιμο των χεριών, το οποίο και αποτελεί σημαντικότατο μέσο πρόληψης.